13 iul. 2010

Despre bere si...bere

Marcile de bere pe care le beau de obicei sunt: "Bucegi", "Albacher", "Noroc" si "Timisoreana".

Am vazut ca Bucegi are un concurs nou:

Dupa cum se vede in poza, poti castiga un bax de bere, o bicicleta sau 1000 ron. Bicicletele sunt in numar de 500 iar premiile de 1000 ron sunt in numar de 80. Campania a inceput ieri si se termina pe 20 august 2010.

Ideea e sa aduni metri, ca sa ajungi la inaltimea la care se afla premiul respectiv. De ex, bicicleta se afla 1517 metri. Eu am gasit sub capac 400 de metri, deci e ceva. Ideea e ca trebuie sa ai FIX acea marime, conform regulamentului. Capacele arata asa:


Deci mi-a picat bine 400m, hai ca incepe sa-mi placa!

Alta stire despre bere este cea despre berea "Stejar".


Am auzit azi ca s-a revenit la gradul de 7% alcool in berea "Stejar". Din cate am inteles, se scazuse la 5%, insa totul a revenit la normal. Din cate observ, s-a facut si o petitie in acest sens. Oof, exista ceva din Romania asta care n-are o petitie pe numele sau? Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu